Sztokholm robi szoł

Prezentacje miast podczas targów powinny być wyjątkowe i zaskakujące, inaczej nie wyróżnią się w morzu innych prezentacji. W myśl tej zasady Sztokholm przygotował niesamowite i trochę magiczne show podczas tegorocznych targów MIPIM, zobaczcie jak to wyglądało:

Prawda że wspaniała promocja miasta? Pewnie na żywo to wyglądało jeszcze lepiej, ale prawdziwa promocja odbywa się właśnie przez ten filmik na Youtube, który obejrzano ponad 3 mln razy.

Wideo to coraz silniejszy trend. Filmy są łatwiejsze i prostsze w odbiorze niż tekst, łatwiej też podzielić się nimi z przyjaciółmi. I nie zawsze muszą to być profesjonalne i drogie spoty promocyjne. Obejrzyjcie jeszcze raz film Sztokholmu – jest kręcony z ręki prawdopodobnie telefonem, obraz cały czas się rusza, jest ciemny, a mimo to ogląda się go świetnie! Bardziej niż na wykonanie zwracamy uwagę na pomysł.

To mi przypomniało zdanie z przeczytanej wiele lat temu książki Media i Ludzie, że bardzo łatwo akceptujemy niedoskonałości obrazu, bo jesteśmy do tego przyzwyczajeni ewolucyjnie. Dlatego warto sięgać po telefony i aparaty i nagrywać filmiki np. z imprez  miejskich albo właśnie z targów, niech dodatkowo promują Was w sieci!

Ostatnie wpisy

Archiwa