Smart reklamy IBM

Czas czytania w minutach:1

Na pewno widzieliście już tę kampanię IBM. Firma promowała się jako dostawca rozwiązań smart dla miast. Rzeczywiście jest w tej dziedzinie globalnym liderem. Reklama polegała na tym, że w przestrzeni miejskiej zamontowano reklamy, które miały dodatkowe funkcje, dzięki którym stawały się użyteczne dla mieszkańców. I tak powstała reklama-ławka, reklama-ochrona przed deszczem i reklama-pochylnia na schody.

IBM chciało pokazać, że nasze miasta mogą być zaplanowane w bardziej przyjazny sposób, taki, który uwzględnia potrzeby mieszkańców. Chyba się udało, a całość wpisuje się w fajny trend reklam użytecznych społecznie, tak jak billboard, który daje wodę.

ibm5

ibm3

Ostatnie wpisy

Archiwa

  • MK

    „Sztuka użytkowa” w reklamie;)

  • Uwielbiam inteligentną, spersonalizowaną reklamę! A do tych użytecznych społecznie to już mam całkowitą słabość:)